Halloween Costume ideas 2015
MPS

Teman-teman, Tuhan kan Berkatimu

Aku punya teman-teman,
Mereka orang-orang baik,
Mereka ikhlas,
Mereka bersungguh,
Mereka peduli.

Sedang aku,
Mungkin tidak sebaik mereka,
Tidak seikhlas mereka,
Tidak sepeduli mereka.


Aku punya teman-teman,
Yang saat mendengar berita keresahanku,
Mereka menitiskan air mata.

Sedang aku,
Mungkin tak begitu tahu, 
Malah mungkin tak pedulikan keresahan mereka.

Aku punya teman-teman,
Mereka beriman,
Mereka berjuang,
Mereka tabah.

Sedang aku,
Mungkin iman berbolak balik,
Mungkin berjuang tunggang terbalik,
Mungkin tabahku sering rebah.

Aku punya teman-teman,
Mereka punya hati.

Sedang aku,
Mungkin tak punya apa-apa.

Walaupun begitu,
Aku yang tak punya apa-apa ini,
Paling tidak punya doa,
Berharap Tuhan menyayangi kalian.

Teman-teman,
Aku mencintai kalian.


Peminggir Kota,
Jumaat/ 20 Februari 2015, 12:55 tghri
Dalam perjalanan KL-Jitra

Catat Ulasan

MKRdezign

{facebook#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {twitter#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {google-plus#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {pinterest#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {youtube#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL} {instagram#YOUR_SOCIAL_PROFILE_URL}

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Copyright � 2011 peminggirkota. Dikuasakan oleh Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget